Halaman

    Social Items

Visit Ezuddin Blog

"Biarkan terjadi"

POP vs DUNIASudah lama aku tak menulis blog, walaupun tak selama mana tetapi aku rasa lama la jugak.. Banyak jugak perkara yang berlaku sepanjang aku tak memblog ni... Antara2nya, aku rasa pasal cinta yg semakin hilang (yg malas nak diluahkan sangat), banyak jugak aku menulis lagu... Antara lagu yg terbaru aku buat bertajuk "biarkan terjadi".. Kadang2, apa yg kita rancang, tak mungkin menjadi... Begitu juga ttg diri aku, mcm2 dalam kepala ini, ttp jd sebaliknya... malahan, rasa tergantung tanpa jawapan bila difikirkan kembali ttg apa yang terjadi.. Well, that's life.... Byk yg tergantung dari yg selesai... hmmmm...

Dan kerana itu, lagu yg aku cipta itu adalah untuk membiarkan apa jua yg terjadi dalam ini... if it deemed to happen, so might as well let it happened.... Just swallow it... jd, dgr la lagu aku yang bertajuk "biarkan terjadi" di dalam blog aku ini buat tatapan semua....



Peace!!

No comments