Halaman

    Social Items

Visit Ezuddin Blog

Realiti luaran dan dalaman.

POP vs DUNIAAku tak pasti kenapa jiwa aku semakin berkecamuk setiap hari. Hari demi hari seolah aku macam rasa sangat down walhal dari luaran aku masih boleh lagi senyum, bekerja seperti biasa, bersosial dengan rakan2 seperti biasa, bermain dengan anak2 seperti biasa, bergurau senda dalam keluarga bersama isteri dan anak2 seperti biasa, tp dalaman aku seolah2 seperti ribut, byk perkara yg datang dalam fikiran. Banyak sgt2.

Dalam keadaan umur yang dah masuk 43 ni, aku dah mampu untuk kawal tingkah laku dan sikap aku dihadapan org ramai. Aku mampu untuk handle stress yang ada sekarang. Tidak seperti muda2 dulu, aku hanya cakap lepas dan buat apa yang aku suka. Cuma itu lah, apa yang aku ada dalam hati ni seolah2 aku adalah org yang lain, walaupun kadang2 aku rasa ia hanyalah satu mainan perasaan sahaja.

Apa yang mampu aku buat untuk jiwa dalaman aku ni hanya berdoa kepada Allah untuk ketenangan.

No comments