Powered by Blogger.

Thursday, April 26, 2012

Pizza Hut Catering

Sepanjang aku duduk di Masjid Tanah Melaka ni sejak dari Ogos 2010, aku selalu terpikir bila lah nak di bukak Pizza Hut kat sini. Aku ni bukan la peminat Pizza tp kadang2 ada gak selera nak makan piza, cuma masalahnya, jauh dari tempat aku bermastautin. Heeee

Entah tiba2, sewaktu aku sedang balik dari kerja, aku terperasan ada lori Pizza Hut. Tak pernah aku nampak seumur hidup aku ada lori mcm ni.. Terkejut gak kerana ada jugak inisiatif Pizza Hut ni bukak gerai bergerak di Pekan Masjid Tanah ni.. Heeee... Sekurang2nya, aku tak la rasa mcm tinggal betol2 jauh dari bandar.. Ahakz...
Publisher: E Jay - 4/26/2012 07:06:00 PM