Halaman

    Social Items

Visit Ezuddin Blog

Nov 2011 - Terharu

POP vs DUNIATahun ni dah masuk tahun yang ke 7 aku mengajar dan 10 tahun aku bekerja, dan sepanjang 10 tahun ini, inilah kali pertama aku mendapat wish "Happy Birthday" sebegitu banyak samada di FB atau sms. Ini kerana, sepanjang aku bekerja di Sek. Men. Sains Sultan Iskandar selama hampir 6 tahun, apabila waktu hari lahir aku, kebetulan cuti sekolah sudah pun bermula. Jadi, aku tidak menerima wish dikalangan rakan2 dan pelajar, hanya dikalangan family members je..

Aku pon faham dgn situasi ni sebab itu aku tidak terlalu berharap ada org yang ingat akan birthday aku memandangkan cuti sekolah ialah waktu rakan2 dan pelajar2 bercuti dan bersukaria dgn hal masing2. Heee... Sebab aku pon bersukaria buat hal sendiri.

Tapi tidak pada tahun ini, pada hari ini 29 Nov 2011.. Aku terima banyak juga wish dari rakan2 dan terutama dari bekas2 pelajar SMSSI dan KMM. Walaupun di FB tu ada reminder ttg birthday aku, tp aku cukup terharu bila banyak terima wish tersebut. Pada rakan2 dan pelajar2 SMSSI dan KMM, terima kasih atas wish anda semua.. I wish you guys all the best.. You guyz ROCK!! Tak lupa juga pada org yang aku sayang, thanx for the 1st wish last midnight, dan juga pada ahli keluarga aku, i love u all.. *hug*

1 comment

nagaliar said...

hppy birthday gak...sori x wish via FB sbb ak x de FB...hu3